Byty
Domy
Pozemky
Komerční
Vložit inzerát

Jak u nás probíhá obchod

1. Zdokumentování nemovitosti

Prvním a velice důležitým krokem, je pořízení kvalitních fotografií, v případě naší realitní kanceláře také kvalitního prezentačního videa. Důležité je taktéž obstarání co největšího množství technických dat o nemovitosti (plány domu, revize, případná věcná břemena a další).

2. Prezentace nemovitosti

Po zdokumentování a posbírání potřebných dat a podkladů, následuje zpracování nabídky- inzerátu. Nevhodně napsaný text či špatné fotografie, mohou výrazně ovlivnit její prodej.

3. Inzerce

První moment, kdy se klient setká s vypracovanou nabídkou. Zde je důležité, kde a jakým způsobem realitní kancelář inzeruje.  Velkou roli hraje také fakt, kolik je do inzerce ochotna investovat času a finančních prostředků. Naše společnost inzeruje na realitních portálech sreality, české reality, Black reality, hyper reality, real hit, Via Reality, realitní eso, inzerce realit, realitypro.eu, Schmidt reality a vlastní webový portál. Investujeme taktéž do raklamy na Facebooku a vyhledávače Google, pomocí služby Google add words.

4. Prohlídka nemovitosti

S klienty, které inzerát zaujme a spojí se s naší realitní kanceláří, absolvuje makléř prohlídku nemovitosti. Zkušený prodejce si před samotnou prohlídkou nachystá veškeré potřebné dokumenty (plánky, jsou li k dispozici, list vlastnictví a další) a po domluvě s prodávajícím případně také nachystá nemovitost na prohlídku.

5. Rezervace

Klient, kterého nemovitost zaujala a je připravený dále jednat o její koupi, uzavře s realitní kanceláří Rezervační smlouvu. Ta slouží k blokaci nemovitosti do podpisu následných smluv a je spojena s rezervačním poplatkem.

6. Posudky

V případě, kde je to vyžadováno, zajistí makléř vyhotovení Průkazu energetické náročnosti a znaleckého posudku, potřebného k podání daně z nabytí nemovitosti.

7. Kupní smlouva

Právní oddělení vypracuje Kupní smlouvu, případně Budoucí kupní smlouvu, sestavenou přímo na míru ke každému obchodu. Před jejich podpisem jsou smlouvy v dostatečném předstihu předloženy všem stranám k jejich prostudování a jsou vysvětleny případné nejasnosti.

8. Úschova finančních prostředků

Nezbytností při transakcích s větším finančním obnosem je úschova finančních prostředků. Ta „hlídá záda“ jak prodávajícímu (že dostane své peníze), tak kupujícímu (že nemovitost nabude do svého vlastnictví). Našim klientům nabízíme možnost využít bankovní, notářské a advokátní úschovy.

9. Návštěva úřadů

Nedílnou součástí služeb, které našim klientům v rámci prodeje poskytujeme, je také návštěva úřadů. Zajistíme veškeré jednání s katastrálním úřadem (obstarání listu vlastnictví, podání návrhu na vklad) i  s finančním úřadem (podání Daně z nabytí nemovitosti).

10. Předání nemovitostí a přepis energií

Posledním krokem a závěrečnou tečkou při úspěšném prodeji je předání nemovitosti novému majiteli. S tím je spojeno také sepsání předávacího protokolu s uvedením aktuálních stavů všech měřidel a jejich následný přepis na nového majitele.

 

Napsat komentář