Byty
Domy
Pozemky
Komerční
Vložit inzerát

První dojem uděláte jenom jednou

První dojem. Jeden z nejdůležitějších momentů při prodeji Vaší nemovitosti. Ať se Vám to líbí nebo ne, prvních dojmů je při prodeji hned několik. Pojďme si představit tři nejdůležitější.

1. První dojem ze zhlédnutého inzerátu. Odtud se začíná odvíjet Vaše prodejní strategie. Váš inzerát potenciálního kupce buď zaujme, nebo ho přejde bez povšimnutí. Tento moment je jedním z nejdůležitějších. Sebe líp zaplacená inzerce nezajistí, aby kupec otevřel inzerát, který se mu na první pohled nelíbí.

Realitka Klobouky u Brna

Uklizená a čistá kuchyně

Připravte nemovitost na focení, případně pořízení prezentačního videa. Zajistěte, aby bylo vše na svém místě, byla umytá okna, vyleštěná zrcadla. Co je v bytě navíc, schovejte. Polštáře musejí být uspořádané, postele ustlané. Nádobí uklizené a kuchyňská linka uspořádaná. Příprava nemovitosti je strašně důležitá. Proto vznikl pojem Home staging, který se přípravě nemovitosti podrobně věnuje. Vzhledem k tomu že se jedná o obsáhlejší téma, bude o něm řečeno více v samostatném článku. Realitní kancelář by měla být schopna zajistit pořízení profesionálních fotografií a vytvoření prezentačního vide. Pozor, videem je myšlen opravdu krátký film s mluveným slovem, nikoliv prezentace poskládaná z rotujících fotek, kterými je internet zaplaven. Tyto prezentace mají naprosto odlišný efekt, namísto zaujetí klienta spíše odradí. Pro focení a natáčení je velice důležité počasí. Prezentační materiál je vždy dobré pořizovat za přímého denního slunce. Takové fotografie či videa vždy působí pozitivně a v divákovi vyvolají příjemnou náladu. To je pro jeho prvotní zaujetí velice důležité.

 2. První dojem při návštěvě bytu, či domu. Pokud jste zabodovali při prezentaci Vaší nemovitosti a ta potenciálního kupce zaujala natolik, že inzerát otevřel a sjednal si prohlídku, čeká Vás další důležitý úkol. Udělat dobrý dojme hned, jak vstoupí k Vám domů.

Pře focením i prohlídkou posečte trávník

Před focením i prohlídkou posečte trávník

Princip je stejný, jako u přípravy interiéru na focení. Opět je vhodné vycházet z osvědčených technik Home stagingu a zabezpečit naprostý pořádek, uspořádání věcí a odstranění zbytečností, které by mohly kazit celkový dojem. Nemovitost klienta na základě internetové nabídky zaujala, nyní by byla škoda pokazit jeho nadšení osobní prohlídkou. Kromě naprostého pořádku musíme tedy přidat ještě něco navíc. Máte-li doma krb a venku zrovna není polovina léta, zatopte. Rožněte svíčky a postarejte se o to, aby bytem vládla příjemná vůně. Základ je pořádně vyvětrat, doporučuje se uvařit čerstvou kávu, která interiér příjemně provoní. Pokud máte domácího mazlíčka, zajistěte mu po dobu prohlídky hlídání. Ne každý je milovníkem zvířat, někdo má alergie, někdo citlivý nos. I takováto drobnost může mít při prodeji negativní následky. Prodáváte-li rodinný dům, stejná pravidla platí také pro zahradu a okolí domu. Trávník by měl být posečený, okolí upravené a čisté.

3. První dojem z makléře, který Vaši nemovitost nabízí. Makléřů je hodně. Vyplatí se vybrat si pro prodej takového člověka, který je Vám samotným sympatický a vzbuzuje ve Vás důvěru. Tento člověk povede celý proces prodeje, je zde tedy důležitá naprostá důvěra.

RD Hustopeče

Koupelna bez mýdel a šampónů

Velice důležité je věnovat velkou pozornost nejen výběru realitní kanceláře, ale především samotného makléře. Právě on je styčným bodem během celého prodejního procesu. Jeho zkušenosti, vystupování a jednání budu klíčovými pro délku a průběh prodeje a také pro konečnou prodejní cenu nemovitosti. Při výběru dbejte na reference realitní kanceláře i makléře. Ty vám bezpečně napoví, zda Vám bude stát po boku opravdový profesionál a prodej pro Vás příjemnou životní událostí, nikoliv obdobím stresu a nejistoty.

Pokud jste si vybrali správnou realitní kancelář, všechno výše uvedené udělá za Vás. Za Vaší asistence připraví nemovitost k prodeji, zajistí pořízení kvalitních prezentačních materiálů (fotografie, texty obsahující správná klíčová slova, video prohlídku) a celý prodejní proces bude řídit transparentně a s patřičnou odborností. Naše realitní kancelář splňuje vše výše uvedené. Pokud hledáte vhodného partnera k prodeji své nemovitosti, reference Vám rádi poskytneme na vyžádání.